Nytt jobb igen

Kan berätta lite om mitt nya jobb. Mycket krångel var det i slutet av förra terminen. Lite därför jag inte orkade blogga, men nu är allt löst! Jag trivdes ju väldigt bra på förra skolan, men jag tror det här jobbet blir lika bra det. Förra terminen undervisade jag bara i svenska, nu bara i engelska. Det bästa vore en kombination av de båda. I alla fall, nu jobbar jag i Bjärred, som är ett litet samhälle vid kusten i Lomma kommun, några mil norr om Malmö. Trevligt litet ställe med en trevlig skola med trevlig personal och trevliga elever. Nä, jag trivs riktigt riktigt bra sähär drygt två veckor in i jobbet. All good!

Kommentarer
Postat av: stina

det är fint det. man vill helst trivas med sitt jobb. idag har jag undrat varför jag ens är lärare. tur att de dagarna inte infinner sig särskilt ofta.

2010-01-25 @ 21:33:18
Postat av: hannie

men usch då. jag vet hur det kan kännas. man ska iaf inte ta åt sig nåt. nya tag!

2010-01-25 @ 22:11:07
Postat av: smäm

att trivas är ju superviktigt! förstår om man inte orkar med så mycket annat om det känns krongligt i jobbet. skönt att du trivs bättre nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback