Jobbjobbjobb

Jag hade en fantastisk helg: Möllanhäng, brunch och föllsefest. Söndagen räknar jag knappt, för då jobbar jag nästan alltid. Dock ganska skönt att bestämma hur och när man jobbar dock.

I måndags följde mina fina vänner Emma och Sara med mig till skolan för att berätta om deras resa till
Golomolo i Uganda. Fantastiskt. Vi har jobbat med Afrika hela terminen och det var ett fint och intressant avslut. Tack till dem! 

Denna veckan är det jobbjobbjobb. Mer jobb än vanligt med omdömen och möten hit och dit. Nästa vecka är det jobbjobbjobb med utvecklingssamtal. Sedan är det en vecka till, sedan lov. Med fritidsjobb. Dock bara halva veckan. När jag ska sova tänker jag på mitt jobb och när jag väl somnat drömmer jag om mitt jobb. Typ. 

Som tur är, jag gillar verkligen mitt jobb!


Kommentarer
Postat av: stina

så är det ju med jobb. kul att du trivs. och kul med "afrikabesök"!

2009-10-07 @ 20:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback