To the Left, To the Left...

Ser ni den stora skillnaden? Textn är inte längre irriterande centrerad! En snäll själ som heter Cia hjälpte mig fixa. Nu är jag glad.

En annan sak att var glad över är att det är långledigt! Hurra! Det behövs. Jag behöver vila mig, för min hosta har smygit sig tillbaka, vilket är irri som bara den. Snart är det även sommarlov. SommarLOV! Fatta att vara ledig hela sommaren. Har inte hänt sedan jag gick i åttan. Bara det löser sig med jobb till hösten... Nåt måste jag väl kunna få? Lite panik nu ändå.

Hepp, nu skall jag köpa korv. Det bli grillning i trädgården idag igen.

Puss!

Kommentarer
Postat av: smäm

mysigt med grillhelg. jag kommer jobba hela veckan ut :( ledig på måndag dock. engelsmännen är lite bakvända.

Postat av: hannie

ibland önskar jag att jag vore engelsk och bakvänd.

2009-05-22 @ 00:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback