Down in the Basement

Just nu bor jag i en källare. Ett rum med säng, skrivbord, soffa och soffbord. Riktigt mysigt är det här. Jag har köpt en extra lång usb-sladd så jag kan ha något internet. Om någon försöker ringa mig och jag inte svarar kan det bero på att täckningen inte är den bästa i en källare till ett fint gammalt stenhus. Anledningen till denna tillfälliga flykt från mitt hem är att de håller på att byta rör, renovera badrum och byta el hos mig. Skulle bli alldeles för jobbigt att bo i.

I huset ingår även en trädgård, en trevlig familj och lite annat löst folk. Jag har det hur bra som helst.

Dagens medicintips: Diklofenak



(Obs, inte min källare)

Kommentarer
Postat av: smäm

hade ju varit fint annars, att bo i källaren på bilden :)

Postat av: stina

tur det inte är källaren på bilden :) vi har ingen täckning i vår nya fina lägenhet ens. så du ska vara glad att du har lite täckning ibland iaf. fast du verkar ju nöjd och belåten så :) ta kort på riktiga källaren!

2009-05-09 @ 11:47:42
Postat av: hannie

källaren på bilden ser lite myshobbisk ut, men kanske inte bra att bo i. skall ta kort någon dag.

2009-05-09 @ 12:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback