Manly

Ok, nu befinner jag mig i Manly, dar Erika bor. Manly ar typ en forort till Sydney. Det ar Sydney, men inte i stan. Manly ar mera ett surfarstalle. Valdigt mysigt och avslappnat. Det ar vinter nu, sa inte sa jattemanga surfar. The Aussies tycker att det ar skitkallt nu och vissa klar sig med vantar och mossa, trots att i min varld ar det som en sval svensk sommardag (typ mellan 15-20 grader). Crazy people! Har ar huvudgatan i Manly, the Corso:


Det ar mysigt att ga langs stranden, trots att det ar lite for kallt for min smak att bada. Dock ska jag troligtvis fa lara mig surfa. Inte for jag kommer vara bra pa det, utan ramla hela tiden, men anda. Har ar Manly och Manly Beach ovanifran:

 


See ya!

Kommentarer
Postat av: stina

kul att få lära sig surfa. det är typ min dröm! fota mycket :)



låter som du har det prima.

2009-07-03 @ 10:31:49
Postat av: Pyret

Åh vad underbart det ser ut! Och varmt och skönt också... njut av att inte kunna göra någon nytta, bara slappa! Kramar

Postat av: hannie

stina: kanske inte blir nån surf ändå... men jag fotar som bara den!

pyret: fast så varmt är det ju inte=) men skönt ändå.

2009-07-06 @ 05:22:21
Postat av: amanda

åh va kul att vara i australien :)

2009-07-06 @ 19:23:09
URL: http://amandaaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback