Bloggen Goes Skvallerblaska

Sedan jag flyttade till Malmö hade jag bara sett en "kändis", nämligen Filmkrönike-Orvar. Nu på två dagar har jag sett hela tre kändisar. Först ut var Jepson och Leari från the Ark med familjer. De gick på gatan utanför Mormors bageri. Jag blev lite starstruck och stirrade nog för mycket. Lisa, som jag gick med tyckte mest det var konstigt att jag inte sett dem förut. "Man ser ju dem heeela tiden ju". Men icke hade jag gjort det. Ungefär som när jag var i Australien och inte såg en enda ödla. Bästa the Arklåten.

Dagen efter var det Anders från "Anders och Måns". Han gick ganska nära där jag såg the Ark-killarna. Kanske är det där jag får hålla mig. Bästa Anders-och-Måns-låtarna.  


Kommentarer
Postat av: stina

jag skulle nog inte ens känna igen dom där killarna från the ark.

2009-07-29 @ 19:51:42
Postat av: ina

orvar är från Edsbyn du. det är vi stolta över. sveriges snyggaste polisonger.

2009-07-30 @ 10:08:36
Postat av: hannie

idag såg jag anders igen. börjar tro att han förföljer mig...

2009-07-30 @ 17:27:50
Postat av: Linda

=) The Ark-snubbarna har också sett, även Ola Salo. Har också sett Nina Persson. Anders eller Måns (vet ej vem som är vem) brukar handla på mitt Malmborgs. Mest nöjd är jag ändå över att ha sett Zlaaaatan! Hihi :). Skulle väldigt gärna vilja se Timbuktu också :). Har du börjat nya jobbet än? Kram Linda

2009-08-11 @ 20:44:48
Postat av: hannie

åh, du har sett måååånga du. zlatan är grymt ju! såg timbuktu igår . men det var på konsert, så det räknas ju verkligen inte.



jobbet börjar imorrn. uuuuuu. nervöst. har du det bra?

2009-08-16 @ 14:01:18
Postat av: Linda

Har också sett tmbk på konsert några gånger, även i helgen :). Jag har det bara bra! Spännande med nytt jobb ju, skolan ser verkligen jättefin ut :).

2009-08-18 @ 09:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback