Once upon a time

I dag är jag då hemma. Det gick inte att gå till jobbet, pga mitt trötthet och tunghet i huvudet osv. Jag har alltid dåligt samvete när jag är borta. Inte för jag har varit det mycket, bara ett par dagar när jag skadade mitt finger och en dag senare på hösten då jag mådde dåligt. Måste gå i morgon igen, för det är så mycket viktigt nu, typ nationella prov för niorna att öva inför.

Ni som inte sett filmen
Once, gör det nu. Fantastisk film som berör på ett icke-sliskigt sätt.



Kommentarer
Postat av: Pyret

Bra att du stannade hemma. Man måste säga JA till sig själv ibland och lyssna på kroppens signaler. Den dagen du inte längre gör det går du så sakteliga utbrändheten till mötes! Nationella prov eller ej - DIN hälsa är viktigast. Krya på dig!

Postat av: stina

jag säger som pyret: bra att du stannade hemma. once är en mycket bra film. ska nog ta och se den igen snart.

2009-01-22 @ 15:44:22
Postat av: hannie

ja, det var nog bra att jag var hemma. jag mår konstigt. hoppas jag kan gå imorrn.

2009-01-22 @ 16:58:52
URL: http://hannie.blogg.se/
Postat av: Malin

Kul! Vi tipsade om samma film typ samtdigt!

2009-01-25 @ 12:51:42
URL: http://malignmalin.blogg.se/
Postat av: Erika

håller med föregående talare.. bra att du stannade hemma!



Har ej hört om den filmen, undra om den kommit ut här? måste kolla upp det!



kram

2009-01-26 @ 11:31:10
URL: http://www.hemf.blogspot.com
Postat av: hannie

erika: tror att den har det. kom förra året tror jag. den är från irland.kolla upp!

2009-01-26 @ 14:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback