Söndagsplanering

Första arbetsveckan slut. Den gick snabbt och det kändes som om jag hann med alldeles för lite. Ändå känns det som om jag jobbat där längre än en vecka. Nu måste jag sätta mig och göra en grovplanering. Ska kolla igenom Ess i svenska, som är den lärobok som finns att tillgå. Spännande. Jag ska vara med och bygga upp så mycket. Någon som har bra tips på vad man kan göra i Svenska som andraspråk är det väldigt välkommet.

För övrigt hatar jag att min nyinköpta bil gick sönder lagom till att jag skulle köra första dagen till skolan och att det var det dyraste möjliga felet på den.

Kommentarer
Postat av: stina

fy för dyra fel! det är inte billigt att ha bil, det har vi fått erfara också.



finns det ingen garanti?

2009-08-23 @ 16:08:00
Postat av: hannie

nä, ingen garanti. o försäkringen gäller inte för den här typen av skador. verkligen illa!

2009-08-23 @ 22:33:42
Postat av: Pyret

Var det kamremmen? Stackars stackars dig i så fall!

Postat av: hannie

nä, det var styrväxeln. 10500 var det billigaste priset jag kunde hitta. verkligen illa. halva bilpriset.

2009-08-24 @ 18:28:44
Postat av: stina

det känns lite som att den som sålde bilen till dig hade det på känn... eller så har du bara haft extrem otur.



mekonomen är billigast att laga saker hos har vi märkt iaf. om man nu inte känner någon som kan laga förstås.. då är det helt klart billigast :)

2009-08-25 @ 09:33:50
Postat av: hannie

jepp, mekonomens verkastad är det. o det är en så stor operation att en lite händig kompis inte kan fixa det. man kan inte känns sånna här saker innan, det bara händer. helt plötsligt blev den jättetrög att ratta, innan dess var den jättelätt. dessutom var den helt nybesiktigad o de förra ägarna hade bara haft den i ett halvår. så jaaaa, jag har haft extrem otur. såååå illa!

2009-08-25 @ 17:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback