Lasse, lasse, lasse...

Igår var jag och Emma på en helt fantastisk spelning i Pildammsparken. Genom Morgonpasset i P3 fick man veta att Lasse Lindh skulle göra en liten, akustisk spelning i Pildammsparken. Programledaren Claudia Galli fyllde år och fick Lasse som present. I alla fall, igår var nog den regnigaste dagen den här sommaren. Dock drog jag och Emma till parken strax innan tretiden. Då slutade det att regna. Lasse kom med morgonpassetpersonalen. De satte sig på en filt och den lilla publiken satte sig runt om. Sedan drog han igång och sjöng och spelade på sin gitarr. Fantastiskt! Vi blev helt upprymda efteråt. Sådana texter, sådan röst, så nära. Jag ville ha med honom hem helst. Sedan började det regna igen och slutade inte förrän i morse.


Kommentarer
Postat av: ina

ååååh Lasse min lasse, va mysigt!! men vad gör Claudia galli på morgonpasset? kära hjärtanes. hur är det?

Postat av: stina

mysigt med liten spelning! och det har verkligen regnat helt galet mycket. nu bör det bli sol resten av sommaren tycker jag!

2009-08-04 @ 22:00:45
Postat av: hannie

väldigt väldigt mysigt. här har det faktiskt inte regnat så mycket ändå. men igår öste det ner sjuka mängder. men sol resten av veckan ju! hurra!

2009-08-04 @ 23:17:07
URL: http://hannie.blogg.se/
Postat av: smäm

bra present. kunde man lamna pengar i hello kitty-muggen? :>

2009-08-05 @ 21:44:40
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: hannie

nä, tror inte att han skulle bitt glad om man la pengar i hans hellokittyvinmugg=) väldigt bra present dock. skulle vilja ha det när jag fyller år med. lr kanske håkan.

2009-08-06 @ 00:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback