It Sucks!

Ok, ganska trist att skriva om min sjukdom igen, men jag är sååååååå trött på det nu. Jag har verkligen försökt att bli bättre. Det är så trist. Man orkar inte göra någonting. Jag har jobbat den här veckan, men igår var jag tvungen att gå hem. Jag var helt svimfärdig, mådde uselt. Idag har jag bara sovit och känner mig lite bättre igen. Tur att det är helg nu så jag kan vila upp mig. Nu ska jag bli frisk!! jag har för övrig köpt Esperitox, vilket kan vara de gröna tebletterna Stina tipsade om. Förpackningen är grön i alla fall. Jag har ätit de förr och de brukar hjälpa lite. Konstigt nog hade jag inte tänkt på dem nu denna gång förrän Stina tipsade. Det är en annan sak med att vara sjuk. Det kostar så mycket pengar. Pengar man förlorar från jobbet och pengar till läkarbesök och mediciner. It really do sucks!

Kommentarer
Postat av: stina

det var inte esperitox, men de är också bra. ska leta på apotekets hemsida nu och se om jag hittar dem.... (pausmusik)...så, sinova forte hette tabletterna.



såg förresten på facebook att du fått en jobbintervju! kul! var och vad? här finns det inte ens några jobb att söka än... har bara sökt ett endaste. hoppas verkligen att det kommer ut fler. annars blir det svårt.

2009-04-17 @ 16:15:51
Postat av: hannie

aha. jag fick rinexin på recept som göra samma sak. äter dem för fullt. tror att det hjälper lite. gud, va mycket olika ämnen jag måste ha i kroppen nu.



jepp, jätteglad över intervjun. det är i bjärred, i lomma kommun. ett vik, men det stod att det var chans till förlängning och kanske till en tillsvidaretjänst. man ska inte hoppas för mycket dock, men en intervju är ju jättekul. de ringde dagen efter jag sökte=) verkar vara en bra skola vad jag hört. tar kanske 40 minuter att ta sig, kortare än nu, trots att det är längre bort=)

Postat av: Smäm

Esperitox brukar jag köra med. Hoppas du blir frisk snart och kul med intervju. Lycka till!

2009-04-18 @ 13:10:39
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: hannie

tack och tack!

2009-04-18 @ 14:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback