Guf

Orkar inte ett jota ikväll. Bara äta min nyinköpta Familjeguf. Praktiskt att ha ÖB som granne ibland. Bra med billigt godis. Har kommit på att jag gillar gufblandningen mycket. Dock har jag inte ätit den på flera år nu. Men vad sjutton betyder guf? Kan inte hitta en vettig förklaring till det. För de borde väl inte mena Gävleborgs ungdoms folkband? Eller Göteborgs uppfinnareförening? Kanske menar de själarnas kammare i sjunde himlen? I vilket fall som helst är godiset gott! Dessutom kan jag rekommendera kortison.


Kommentarer
Postat av: stina

ne, fy sjutton för kortison. jag har behövt använda det i olika former sen jag var barn. det hjälper oftast, men man måste öka dosen. man blir svullen och får ful hud. annars är det bra :)

2009-04-24 @ 23:03:23
Postat av: hannie

än så länge är det ganska bra för mig iaf. lite min sista utväg i för min förkylning då det hjälper för mycket. får väl sluta när jag blir svullen då då.

Postat av: Pyret

OMG! Kortison har jag aldrig använt... lika bra det kanske.

GUF=gott! I like it... och Ö&B som granne, inte illa det inte.

2009-04-27 @ 20:08:01
URL: http://ettpyre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback