Today For You, Tomorrow For Me

I dag har jag haft mitt allra första utvecklingssamtal. Det gick ganska bra, förutom att eleven som skulle vara där med sin pappa hade försvunnit på något sätt... Förvirrad.

För övrigt är det crappy väder i Malmö i dag. Det har verkligen regnat heeeela dagen. Fyfyfy. Vilken kontrast mot helgen. Skönt att det fina vädret ska komma i morgon igen.

Dagens ord: dag, vecka, helg, månad, år.

Specsaverspersonalen är inte alls så inkompetenta i Malmö som i Linköping. Det verkade vara en riktig optiker som gjorde undersökningen.

Grattis
Stina till jobb! Hurra hurra hurra hurra!

Kommentarer
Postat av: stina

OJ, en riktig optiker! vilken tur för dig :)

tack för grattiset. och roligt med utvecklingssamtal etc. du får ju prova på massor med bra saker nu!

2008-05-27 @ 19:34:33
Postat av: hannie

jaa, jag blev helt chockad när jag määrkte att de verkade bra.

2008-05-27 @ 21:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback