Käcka och läskiga

Kul att det finns så mycket dåligt. "Hasta la vista" fanns det en låt som hette för några år sedan. Kommer inte ihåg vilket östland det var, men jag kommer fortfarande ihåg refrängen på något konstigt vis: "Hasta la vista baby. Baby, bye bye" (och en gång till) Tänk er en mycket käck melodi. "Piss will come"

I morgon kommer min söta syster hit till mig. Det ska bli så mysigt och trefvligt så. Saknar henne. Hon har inte varit i den här staden sedan "Du och jag på motorcykel". Ganska många år sedan nu.

Kommentarer
Postat av: stina

fast jag gillar piss will come. jag hejjar lite på den, men tror att piraterna kommer vinna. återstår att se! hälsa emma!

2008-05-23 @ 16:48:33
Postat av: hannie

jag tror faktiskt inte de kommer vinna... oj, va det hördes att det var svenskar som hade gjort den. jag tror på... kanske ukraina, men det vore trist. jag vill ju la france som sagt.

2008-05-23 @ 20:54:46
Postat av: stina

ja, kan bli france as well. kan gå lite hur som helst. ukraina kan det också bli. återstår att se. piss will come.

2008-05-23 @ 22:12:41
Postat av: Robodan

Danmark är bäst

Postat av: hannie

ja, danemark är bra. dock låter den väldigt mycket som maroon 5:s låt "sunday morning" vilket iofs jag faktiskt gillar. vive la france!

2008-05-24 @ 17:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback