Feuootboll

Jag kom på nu i veckan när EM-truppen togs ut att jag längtar lite till EM. Den största delen av EM ska tillbringas i Vetlandet, vilket ska bli kul faktiskt. Det är kul att kolla på fotboll med mamma. Vi tar ju alltid ut vårt eget lag som vi kallar lite språknördigt för Les Friques. Svinkul. Måste kolla upp vilka som platsade förra gången. Det är inte alltid de allra bästa spelarna kanske som kommer med, utan de som gör intryck på oss på något sätt. Vi tar oxå ut vår egen expertkommentator, vilken alltid brukar vara Glenn Strömberg. På tal om fotboll och min moder har vi precis köpt årets Elfsborgsbiljetter. I år blir det Gelfle. Typ den enda hemmamatchen på sommaren.

Kommentarer
Postat av: Robodan

Eftersom hela EM går på fyran i år så blir det lite svårare att ta ut Strömberg, men det är klart han är ju bäst ändå:-)

2008-05-15 @ 19:49:59
Postat av: hannie

jaa, vi lär ta ut honom ändå=)

2008-05-15 @ 20:19:57
Postat av: Mats-Olas Fanclub

Tänkte komma med samma kommentar som Robodan, men det behövs ju inte nu. Men jag tycker att ni gör helt rätt om ni tar Glenn ändå. Det är aldrig fel med en Glenn, eller fyra:)

2008-05-16 @ 08:09:38
Postat av: hannie

ja, kunde inte glenn göra inhopp i fyran? gillar inte så många av fyrans kommentatorer.

2008-05-16 @ 08:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback