Åderlåtning?

Jag tycker synd om mig själv. Jag är uttråkad, det är nästan storm ute, dock sol och jag är extremt förkyld idag. Jag har ingen ork till något alls. Inte ens gå över till AG:s, Allfrukt eller ÖoB för att köpa mig något som piggar upp mig. Idag gick jag inte på en av mina tre föreläsningar den här veckan. Inte bra. Man missar så mycket på en föreläsning och dessutom tycker jag de är intressanta. Jag har alldeles för mycket slem. Kanske borde jag åderlåtas?


Nu kan man köpa mjukisdjur som ser ut som bakterier och andra mysiga organismer. Den i mitten har jag i mig, det är förkylning. Den gula är hosta, vilket jag inte har. Den röda är halsfluss, vilket jag verkligen inte orkar med att få just nu. Vill ni se fler, gå in här

Kommentarer
Postat av: Mats-Olas Fanclub

Tänk om det var mjukisdjur som man fick i sig när man blev sjuk, vad jobbigt det vore. Hur skulle de få plats?

På fråga om åderlåtning svarar jag nej, och avslutar med att önska att du ska krya på dig!

Postat av: hannie

men om man bara fick ett gosedjur åt gången kanske det skulle få plats? men om jag inte ska åderlåtas vet jag inte hur jag ska bli av med mitt överflödiga slem...

2008-02-27 @ 22:56:25
Postat av: stina

du kan lägga ditt slem i en burk och ge till någon i present.

2008-03-02 @ 18:10:42
Postat av: hannie

ja, istf gosedjur! bra idé!

2008-03-02 @ 18:30:05
Postat av: stina

nej, det riktiga slemmet :) fast det kanske inte är så trevligt.

2008-03-02 @ 22:06:54
Postat av: SMÄM

fin present tycker jag. slem i burk.

2008-03-02 @ 22:21:02
URL: http://smam.blogg.se
Postat av: hannie

ja, istället för gosedjur. folk lär bli glada.

2008-03-03 @ 08:23:31
Postat av: Mats-Olas Fanclub

Jag är å andra sidan inte säker på om det är så uppskattat att ge ett mjukdjur i form av klamydia som present heller. Tack för senast typ. Eller att ge någon pesten för den delen.

2008-03-03 @ 12:24:05
URL: http://matsolasfanclub.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback