Rosa jul

Ojojojojoj, nu har jag blivit en kass bloggare igen, men det är på grund av att jag har så sjukt mycket nu. Sista racet innan jul nu med en massa prov, inlämningar, redovisningar, omprov, andra aktiviteter , betyg osv. Efter den här veckan lär det blin lugnare i alla fall. Sista veckan har ju betygen redan satts och den innehåller så mycket annat också.

Annars är jag i en grym julstämning just nu. Den satte igång på allvar i lördags när jag efter en dag med julklappsshoppande åkte hem till Ingrid i Lund och gjorde julgodis till tonerna av julmusik.. Efter detb har jag levt i en eufori av julkänsla. Jag lyssnade på mysiga English carols via Spotify i söndags. Spotify is the shit minsann. Igår köpte jag även en ljusslinga och satte upp på balkongen (efter att jag putsade mina fönster). Julklappsinslagning och julkortsskrivning är andra mysiga juliga inslag i mitt liv just nu. Jag älskar julen!

Massa pladder, men ni kanske förstår vilket sinnestillstånd jag är i nu. Passar väl sådär till en rosa blogg dock men...

Kommentarer
Postat av: stina

indeed spotify is the shit!

2008-12-09 @ 21:24:22
Postat av: Jonna

Jag avundas din julstämning! Jag är ju en sucker för traditioner, men i år så går det bara inte. Jag har varken bakat eller pyntat, och inte ens lyssnat på Tommy Körberg! Fy attans... Tur att din blogg finns då, så jag kan snylta lite julstämning! :)

2008-12-10 @ 00:10:01
Postat av: hannie

jonna: ja, men visst. kom och snylta bara. ska försöka att uppdatera mera med en massa julig stämning. borde ha en annan layout oxå, men vet inte hur man gör...

2008-12-10 @ 08:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback