I hear in my mind, all these words

Verkligen konstigt det där med inloggningskonstigheterna. What is the matter with blogg.se?

Jag har verkligen varit en usel bloggare på sistone, ber om ursäkt för det... Orsak? Det kan nog ha flera orsaker skulle jag tro. Dels är jag ute på VFU nu och är så trött i huvudet när jag kommer hem, dels så har min tid på sistone gått åt ganska mycket till annat, sedan känner jag nog att jag inte riktigt har så mycket att skriva om.

Som sagt, jag är ute på VFU nu och har ägnat en massa timmar till att planera upp ett arbetsområde i nian om Ireland - The Emerald Isle". Nu sjutton måste det bli bra, så mycket tid jag har lagt ner. Och ja, det  finns en liten del om U2 med i planeringen, så mina U2-fansbloggläsare behöver inte vara oroliga.

Jag har ny cykel! En helt underbar fin och bra en! Jag älskar min cykel! Den är svart och har sju växlar o en massa bra saker. Dessutom heter den Sjösala Carmencita, vilket får mig att tänka på sommar, väst och Evert. Åh, jag vill ha sommar!

Kommentarer
Postat av: Mats-Olas Fanclub

Väldigt lugnande att få höra att du får med U2 i Irlandsplaneringen:)

2007-03-05 @ 23:16:18
Postat av: hannie

ja, kunde tro att du tyckte det. det var främst på dig jag tänkte faktiskt=)

2007-03-06 @ 20:44:19
Postat av: stina

finally! det var sannerligen på tiden :) blogga meera!

även om man har ett viktigt liv måste man blogga:)

Postat av: hannie

ja, jag skaaa försöka blogga mera.

2007-03-06 @ 23:16:45
Postat av: Mats-Olas Fanclub

Jag kände mig träffad:)

2007-03-06 @ 23:50:33
Postat av: Robodan

Jag ska också blogga mera, men tar liksom aldrig tag idet. Jag har nog för höga prestationskrav på mig själv.

Fin cykel har du och även jag:-)

2007-03-09 @ 10:44:15
Postat av: hannie

robodan: vi har skitsnygga cyklar ju! man ska inte ha för stora krav på sitt bloggande inte.

2007-03-10 @ 17:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback