Jag är ändå lite trött faktiskt.

Jaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!1 Sista tentan, troligtvis någonsin, är gjord! Helt underbart! Om det bara går vägen nu, men det hoppas jag på. Jag borde i alla fall skrapa ihop poäng till ett G, men man vet aldrig. En sådan här tenta kan vara lite lurig. Det är nämligen essäsvar och man vet inte riktigt vad läraren är ute efter alltid. En reflektion: det är omänskligt att lägga en tenta klockan åtta på en lördag. När jag skulle cykla iväg i mörkret klockan halv åtta var det inte en människa som rörde sig utanför mitt hus, och jag bor ändå väldigt centralt. De enda man såg på vägen till skolan var andra studenter com också hade fått den mest usla tentatiden i veckan. Nu är det i alla fall över och jag firade med att ta ett långt bad med bubblor och badfizz. Nu KAN jag inte plugga något förrän på måndag! Istället ska jag gå och städa, gå och damma, gå och sopa med detsamma, annars får jag sparken så jag nuddar marken.

Idag avslutas bloggen med lite H.C Andersen:
Att leva är inte nog. Solsken, frihet och en liten blomma måste man ha.


Kommentarer
Postat av: Mats-Olas Fanclub

Hellre förmiddagstentor än eftermiddags. Fast allra bäst är nog att inte ha några alls:) Lycka till med rättandet, men det går säkert bra.

2007-01-20 @ 13:41:13
Postat av: hannie

jo, hellre förmiddagar, bättre än att ha det 14-19 på lördagen som vi egentligen skulle ha. men hellre eftermiddag på torsdag lr nåt, än förmiddag på lördag. tenta på lördagar sucks!

2007-01-20 @ 14:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback