Fyndigt Lotta!

Nyss tog jag mig ett glas vatten. När jag druckit ur tittade jag ner i glaset för att se vilken siffra det var där, precis som man gjorde när man var liten. Då stod siffran i botten för hur gammal man var. Helst ville man vara typ 16 år då. Idag var jag 47.

I dag är jag inte längre pank. Hurra!

Jag älskar att fynda! Jag har gjort några ordentliga fynd idag till det sammanlagda priset av 300 kronor istället för 1200 kronor. Det är en viss skillnad ju. MQ på Tornby hade ombyggnadsrea och en massa kläder i min storlek. Det blev till slut en jättefin tunika/klänning i svart och ett vitt linne, båda från Twist and Tango. På Vero Moda fyndade jag en klänning i 60-talsstil. Jag älskar att fynda! 

Kommentarer
Postat av: stina

fynda är skitskoj. jag hoppas på att kunna fynda efter morgondagens klippning :) see you there!

2007-01-24 @ 22:47:17
Postat av: Robodan

Jag ville alltid vara typ 90:-)

2007-01-25 @ 09:46:46
Postat av: Mats-Olas Fanclub

47 år är nog toppen på livet:)

2007-01-25 @ 11:33:46
Postat av: hannie

idag har jag fyndat lite till. hurra!

2007-01-25 @ 15:03:00
Postat av: hannie

jag älskar att fynda! nya fynd idag.

undra hur man är när man är 47...

2007-01-25 @ 16:43:41
Postat av: Mats-Olas Fanclub

Både snygg och smart skulle jag tro:)

Jag vet inte om ni har sett planscherna med kvinnans och mannens åldrar (finns en manlig sådan på länken), men de brukar placera 50 högst upp. Antaligen har de bara avrundat från 47, eftersom det rimligen är då som kombinationen av visdom och skönhet är som allra bäst:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback