Transa och transa och transa

Att transkribera kan vara ganska kul, om det inte vore för att det tar en sån eeeevig tid bara. Jag har suttit en massa dagar nu, och jag göra bara en grov transa, men ändå så har jag bara kommit till drygt hälften... suck. Jaja. Det är i alla fall roligt att höra vad eleverna säger. De är verkligen hilarious! Tänk är man var 14... Då var jag galen på olika sätt, men vem var inte det? 

Solen skiner en massa ute och jag vill vara i den, men jag måste transa. Varför har jag ingen balkong? Då kunde jag transa utomhus. Stina har balkong, men ingen bärbar dator. Jag har tvärt om. Vilket dilemma.

Jag måste bara köpa godis idag, är sjukt sugen. Inte så konstigt, det var ju flera dagar sen jag åt godis nu ju. Då var det dock desto mer. Mamma hade köpt extremt mycket godis i år, mer än något år. Mest åt nog jag och hon och minst Emma. Hon har blivit så konstig, äter inte alls mycket sött längre. Fast å andra sidan har hon aldrig varit superbra på det.

Jaja, let's get down to business som Anders skulle säga. Byyyye! 

Kommentarer
Postat av: stina

det är bara att du tar med dig din bärbara dator å knallar hit. balkongen är all yours när du vill :)

2007-04-13 @ 14:34:47
Postat av: Mats-Olas Fanclub

Din stackare, tänk att behöva tillbringa så mycket tid med Christer Lindarw:)

2007-04-13 @ 17:35:21
Postat av: hannie

stina: I know. jag tänker spendera tid där med resten av uppsatsen, det är en sak som är säkert=)

mats-ola: jag veeeeet! det är inte klokt!

2007-04-13 @ 17:58:41
Postat av: Robodan

Du är en stabil godisätare, det gillar jag:-)

2007-04-15 @ 11:31:40
Postat av: hannie

robodan: tack detsamma!

2007-04-15 @ 16:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback