Tors by

I dag har jag varit på Tornby med min moster. Det var trevligt. Jag umgås ite så väldigt ofta med henne, trots att vi bor i samma stad. Anledningen till att jag skulle dit egentligen var för att jag skulle köpa ett strykjärn på Elgiganten, ett som är på extrapris nu. Jag var där i söndags och skulle köpa det, men då var det slut. Irriterande när man hade cyklat ända till Tornby bara för det. Om någon är väldigt intresserad av mitt strykjärn och inte kan sluta att tänka på hur det kan se ut, så finns det här. Fint va? Jag behövde verkligen ett nytt strykjärn, för mitt gamla är crappy. Det har ingen ånga alls och det läcker, så kläderna ibland blir helt prickiga av vattenfläckar. Kanske är det inte så konstigt att det är dåligt. Jag har ju faktiskt fått det gratis genom La Redoute. Detta gäller även min stavmixer som brände sönder. Sådana mixrar har jag förresten sett att folk försöker sälja för överpris på Tradera. Köp inte!

Vi var på IKEA också. Min moster betedde sig som mina föräldrar brukar göra när vi är där och ville absolut betala min onödiga små IKEA-varor, som jag impuls-ville-ha. Det fick hon till slut.
 
Hupp och hej! 

Kommentarer
Postat av: stina

först läste jag "tornby med mitt monster". hann tänka what??? sen läste jag lite noggrannare :)

2006-09-16 @ 12:15:29
Postat av: hannie

haha=) ja, det vore lite crazy, må jag säga.

2006-09-16 @ 13:58:50
Postat av: Mats-Olas Fanclub

Jag undrade snarare vad du skulle till Värmland för, med tanke på rubriken:)

2006-09-16 @ 14:13:46
Postat av: hannie

just, kanske lite olycklig rubrik där. jag tänkte mest på run-tor...

2006-09-17 @ 09:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback