Tradera

Jag har blivit Tradera-addicted. Sedan i förrgår har jag nog varit inne på Tradera säkert 20 gånger. Minst. Det är så kul. Man kan verkligen fynda grymt där om man har tur. Det som jag hittills har köpt är en ny , beige sommarklänning med lite bruna detaljer. Ritkigt söt. Och vilket pris sedan! 51 kronor plus frakt på en tjuga! Det kan inte bli bättre. Om den inte passar så säljer jag den bara igen. Just nu budar jag på ett par jeans av märket Antik Denim som i butiker kostar över 2000 spänn. Jag har satt en gräns på 250 kronor. Sedan tillkommer porto på det, men om jag vinner den auktionen gör jag verkligen världens fynd! Vi får se. Jag budar också på ett läppglans från Jessica Simpsons märke Dessert. Bara för skojs skull. Det är smink som smakar godis det. Jag älskar ju godis ju. Jag budar på ett med pepparmintssmak. Lägger högst 25 kronor på det.   

Kommentarer
Postat av: stina

haha, det är med jeansen är skoj. igår var det högst 100, å förut idag högst 200. nu är det högst 250 :) du kommer bli helfast!!!!!!!1

2006-05-26 @ 00:49:49
Postat av: hannie

ja, hahaha=) jag är dålig förlorare. men jag vann dem faktiskt. 205 spänn. värsta kapet!

2006-05-26 @ 07:02:02
Postat av: stina

verkligen värsta kapet! grattis! ska bli skoj att se om dom passar :)

2006-05-26 @ 09:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback