Solen glimmar blank och trind

Nu har jag sommarlov!!! Det känns väldigt välförtjänt och välbehövligt. Dock känns det inte som lov än, vilket är konstigt. Allt som hör sommaren till finns ju där: fint väder och en massa hemhempackning. Undra hur jag ska utnyttja mitt fem dagar långa sommarlov på bästa vis... Sola kanske, och en massa fotboll ju. Jag har skaffat mig ett lag på drömelvan. Jag tyckte det var supersvårt att välja ut vilka som skulle vara få äran att vara med i Les Friques. Hoppas mamma inte blir sur för att jag har använt vårt lagnamn. Jag är inte säker på om jag är nöjd med alla spelare än heller. Bra att jag har lite tid på mig att eventuellt byta ut någon.

I morgon åker jag till Vetlandet i alla fall. Jag vet inte hur mycket bloggande det blir under sommaren. Det är jobbigt att blogga med modem.

Trevlig sommar på er!

Kommentarer
Postat av: stina

särskilt med blogg.se, fast lite får du blogga så man vet vad som händer med lena ph.

2006-06-08 @ 23:33:13
Postat av: Matte

Hur tror du det går för sverige nu då? Ja ska försöka hitta nån kompis om har tv de följande veckorna :-p
Ha en härlig sommar!

2006-06-09 @ 09:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback