Everybody knows some turkey and some mistletoe help to make the season bright

Hey, en lista till! Jag har förut inte varit så bra på att skriva listor, men nu kommer två på raken. Nu är det min tur att göra min version av den populära listan. So here goes:

A) Fyra jobb som jag haft
1: Äldreboende i Vetlanda
2: Städerska på Handelsbanken i Vetlanda
3: Lärarvikarie i Vetlanda
4: I charken på ICA Kvantum i Vetlanda


B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1: Rent
2: Moulin Rouge
3: Pirates of the Caribbean
4: Shakespeare in Love


C) Fyra platser jag bott på
1: Lägenhet Sölvesborg
2: Lägenhet i Vetlanda
3: Två hus i Vetlanda
4: Två lägenheter i Linköping


D) TV-program jag älskar att titta på (just nu)
1: Grey’s Anatomy
2: OC
3: Anders och Måns
4: Sex and the City


E) Fyra platser jag har semestrat på
1: London
2: Frankrike
3: Tyskland
4: Belgien


F) Webbsidor jag besöker dagligen
1: LiU webmail
2: Expressen
3: Ebbas blogg
4: Andra bloggar

G) Fyra favoritmaträtter
1: Köttfärssås
2: Pasta med chili, soltorkade tomater, ruccola och rostad vitlök
3: Pepparkakor
4: Grillade revben

H) Det här äter jag bara inte
1: Fisk
2: Banan
3: Blodpudding
4: Lever


I) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu
1: I sängen, ombytt och tandborstad
2: Där det finns snö, men inte är för kallt
3: London funkar alltid
4: New York


J) Fyra drömyrken
1: Lärare
2: Rockstjärna
3: Musikalartist
4: Isprinsessa


K) Fyra favoritartister (svåraste frågan, jag har sååå många)
1: Coldplay
2: Katie Melua
3: Jewel
4: Silverchair


L) Om jag vann 100 miljoner skulle jag:
1: Sluta att ta studielån och betala tillbaka allt
2: Operera bort mitt synfel
3: Ge an massa till bra ändamål och till mina nära och kära
4: Shoppa sjukt mycket kläder


And remember: happiness isn't happiness without a violin-playing goat.

Bye!

Kommentarer
Postat av: stina

det är roligt med listor:) hoppas man får 100 miljoner kronor nån dag.

2006-12-18 @ 10:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback