Chestnuts roasting on an open fire...

Nu är december och på söndag är det advent. I dag är första dagen det är riktigt tillåtet att göra allt som har med julen att göra, så därför har jag lyssnat på Peter Jöbacks och Diana Kralls julskivor helaste dagen. Jag har också köpt en granliknande sak, som lyser så fint i ett hörn, och satt upp mina advetsstjärnor. Jag har köpt julklappr och slagit in och i morgon är det julgodisbak. Julstämningen är nästan total! För övrigt är min favvojulsång The Christmas Song.

Henke ska till Man U. Spännande. Grattis till honom!

Kommentarer
Postat av: Mats-Olas Fanclub

Anders Svensson till Helsingborg? Inte för att jag tror på uppgifterna, men vill du läsa rykten om att Anders är sur på IFE så kan du göra det på länken jag bifogar. Jag har svårt att förstå varför han skulle vara arg, så ryktet får nog betraktas som ovanligt löst även för att vara silly season.

Det som däremot är intressant vad som händer med övriga forwards om Keene nu hamnar i Borås, undrar om inte Sjöhage vill bort i så fall. Mycket bänk redan i år och hårdare konkurrens nästa år. Det är väl bara att vänta och se, än så länge är det ju mycket rykten och lite verkstad.

Angående blåvitt så verkar Håkan Mild ha tätat läckorna ordentligt, det har knappt varit ett enda roligt rykte än så länge. (Eller så beror tystnaden på att Ravelli har lämnat styrelsen, han sägs ha läckt uppgifter till var och en som pratade med honom:))

Postat av: hannie

han får inte svika o flytta til helsingborg. borås är en trevligare stad. allt gott kommer från borås.

2006-12-05 @ 15:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback