And folks dressed up like Eskimos

En ganska konstig lista:

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Sandviken kvar – Jönköping och Elfsborg ur. (Guldknallen, historien om Elfsborgs SM-triumf 2006)
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Luft
3. Vad var det senaste du såg på TV?
Smallville (till lunchen)

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
15.00 (15.15 var den. ganska bra)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Let it Snow med Diana Krall (självklart julskiva!)

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
OJ, jag har inte varit ute i dag. Skäms på mig. Jag var ute i går på stan och köpte de sista klapparna.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Min mail.

8. Vad har du på dig?
Juicybyxor och linne.

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Ja, fy det gjorde jag. Men den drömmen håller jag för mig själv.

10. När skrattade du senast?
 Hm.. säkert i går…
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Arsenal-kalender, liten anslagstavla, fotostege med kort, två tavellister med bl.a. min apa på.
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Att det inte är snö ute.
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Ingen större utmaning egentligen. Mest konstigt kombinerade frågor.
14. Vilken var den senaste film du såg?
Rent.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
En ny TV.
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag ser på repris-Scrubs nästan varje kväll.

17. Tycker du om att dansa?
O, ja. Det är ju skitkul ju. (Synd att man dansar så lite tango nuförtiden)
18. George Bush?
USA:s president. (Haha, den var ju enkel=))    
19-20. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Helge och Hilda. (man måste ta namnet på den som har namnsdag på sin födelsedag)
21. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
London baby!
22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Välkommen! (förstås)

Kommentarer
Postat av: stina

denna har jag nästan sett innan. men jag håller med dig om den konstiga kombinationen av frågor ändå:) lustigt. vad som mer är lustigt är att det liksom är randigt... rosa och vitt.

2006-12-14 @ 21:24:30
Postat av: hannie

ja, jag vet. jag vet inte var randigheten kom från. o jag vet inte om jag kan ta bort den.

2006-12-14 @ 21:34:09
Postat av: Mats-Olas Fanclub

Måste man välja sina barns namn efter vilka som har namnsdag på ens fördelsdag? Låter lite hårt, även om Amanda och Rasmus skulle funka för mig. (Här hade jag tänkt ha ett elakt skämt kring robodans födelsedag, men de har bytt namn på den dagen (från menlösa till värnlösa) och lagt till namn där också.

Skumt med ränderna. Det är nog datorguden (ni vet han som bor i datorn och bestämmer vad den ska göra) som är lite busig. Jag hade en gång i tiden en lärare som förklarade alla fel som uppkom när vid labbade vid datorernaq med att vi hade datorguden mot oss:)

2006-12-14 @ 23:15:11
Postat av: Robodan

Japp, värnlösa låter inte så illa:-)

2006-12-17 @ 10:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback