Although it's been said many times many ways: merry christmas to you!

I dag är det sista dagen för terminen i skolan, sedan är det jullov! Helt underbart! Mina föräldrar kommer hit och hämtar mig. Det är tur det, för jag har sjukt mycket julklappar att ta hem. I alla fall, på grund av min hemfärd är jag osäker på hur mycket bloggning det blir, därför vill jag ta tillfället i akt och önska mina kära bloggläsare god jul. Så god jul på er! Se till att äta mycket skumtomtar och julskinka med senap och sjunga mycket christmas carols (det viktigaste nästan). Jag kommer troligtvis blogga någon eller några gånger kring julhelgen. Good yule!  


Kommentarer
Postat av: stina

god jul själv! nu ses ju vi förvisso om ungefär 40 minuter men iaf :)

tänker skippa senapen på skinka. senap förstör bra mat.

2006-12-19 @ 09:32:36
Postat av: Mats-Olas Fanclub

God jul!

(Senap är bra!)

2006-12-19 @ 10:19:42
Postat av: hannie

senap måste det va. skinkan blir så mycket roligare med en klick grov, god senap.

2006-12-19 @ 12:22:10
Postat av: Matte

God Jul till dig med! o ännu en röst för senap :)

2006-12-19 @ 13:24:16
Postat av: Robodan

God Jul och god senap!

2006-12-20 @ 14:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback