Söndagsbekymmer

Jag bakar och känner mig instängd. Det har verkligen blixtrat, åskat och regnat helaste dagen. Jag hade tänkt att gå ner på stan i dag och kolla in Daniel Lindström där. Han skulle sjunga för att Linköping idag börjar med söndagsöppet (Jag kan inte säga eller skriva "söndagsöppet" utan att tänka på programmet. Kär TV-underhållning från uppväxten.). Sedan hade jag tänkt köpa liljor, om de fanns kvar på torget idag. Det var jättefina liljor för 15 kronor. Efter det hade jag tänkt kolla in om Store hade några mörkbruna pyntsaker till mina två vita krukor. Vidare hade jag tänkt gå att köpa en massa frukt. Istället fick jag stanna inne och dra ut datorn, TV:n och telefonen. Så jag började att baka.

Nu har det slutat åska och så, men nu måste jag vänta på att brödet ska bli klart innan jag ger mig ut. Då kommer affärerna att vara stängda och torgen lär inte finnas något på (om det gjort det alls i dag. Lite tveksamt må jag säga). Det enda jag säkert kan göra på stan sedan är att köpa frukt.

Kommentarer
Postat av: stina

nu är stråna köpta!

2006-08-28 @ 22:38:08
Postat av: hannie

jajamen!

2006-08-29 @ 14:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback