A trip to England

Hurra! I dag åker vi! "Nu är jag i London, kom följ med till London" Det är en låttext jag skrev när jag var typ fem. En av mina första mästerverk. Lite ologisk dock. Man kan ju inte va i London om man tycker att någon ska följa med dit ju.

Jag har nästan packat helt klart. Det är bara några få saker på min organiserade packningslista som jag inte har strukit. I går kom jag tillbaka från Vetlandet. I Vetlandet hade jag bytt väska med min mamma. Min stora väska blev nämligen trasig förra gången jag åkte med Ryanair. Den var i tyg. Mammas väska är "en vanlig" i hårdplast. Men fy så otymplig den var. Det var grymt jobbigt att ta sig från stationen. Jag fick ont i ryggen, nacken, armen och handen. Jag fick gå så snett med den. Oj, vad jag tyckte synd om mig själv. Nu har jag köpt mig en ny väska. En i lätt hårdplast som är lätt att dra. Hoppas Ryanair inte gör sönder den också.

Tjoho tjohej! See you!  

Kommentarer
Postat av: Mats-Olas Fanclub

Det där var sannerligen en grym låttext! Var det hela eller finns det mer?

2006-04-17 @ 11:18:32
Postat av: hannie

nä, that's all. låten är lite kort kan jag medge... men jag spelade piano till iaf=)

2006-04-17 @ 12:38:23
Postat av: stina

nu åker vi!!! hurra!

2006-04-17 @ 13:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback