Oro för lagen

0-0 mot Ajax...hm...jag är lite orolig för Arsenal detta året. Det går ju inte så överdrivet bra i ligan heller. En blygsam femteplacering just nu, t.o.m. efter Tottenham!  Bara det tredje bästa London-laget. Så kan det ju inte vara. Det tycker jag inte om. Jag tycker heller inte om att Chelsea ligger före så mycket. Det känns orättvist att bara köpa ihop ett superlag och vinna ligan. Fast det beror väl troligtvis inte bara på det. Se bara på Real Madrid. Det går ju inte så väldigt bra för dem just nu. Ungefär lika bra som för Arsenal kanske. För övrigt tycker jag verkligen inte om att Häcken har snott Hasse Berggren. Vem ska nu göra alla mål? Hasse Hasse våran brasse...!

Läskigt att det finns en skarpladdad mina i Göteborg från andra världskriget. Alla i Göteborg: håll er borta från hamnarna! 

Kommentarer
Postat av: Robodan

Arsenal har ju inte spelat så här bra i Champions leuge på många år! Var nöjd:-) De hade en b-uppställning mot Ajax. Henry var visserligen med och missade straff.

Arsenal har köpt ganska mycket de med. Jag tror knappast att alla fransmän är egna produkter, men jag håller ändå med dig:-) Klubbkänslan börjar försvinna lite. Till Chelseas försvar så är det gamla trotjänare som Frank Lampard som dominerar mest.

Hasse Berggren var en tung förlsut men ni knep ju Ischizaki (stavas det så?) och det kan bli ett grymt mittfält!

I DN stod det att minan var både från första och andra världskriget, men den lär nog vara från andra ja:-) Otroligt att de kan hålla så länge.

2005-12-11 @ 12:58:03
Postat av: hannie

Jo, men jag vill ju att de ska vinna ju! Det måste jag få begära...

Nä, jag vet. Arsenal har en massa fransmän, men det gillar jag. Tycker om franska namn=) Arsène Wenger är ganska bra på att plocka bra killar hemifrån. Men det är klart, de är ju inte egna produkter från klubben precis.

Ishizaki är väldigt bra att vi fick. Undra om har kvar italienare-frisyren... Det känns också bra att Wiland kommer tillbaka helt och fullt. Jag tror också mycket på Sjöhage. Bra att ha honom på topp iaf. Anders Svensson är ju inte fel heller =) Det blir spännande när Allsvenskan drar igång igen.

2005-12-11 @ 23:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback