Multi-coloured Jelly Beans

Hörde att de har hittat en katträv på Borneo ... Kul att alla däggdjur inte ännu är funna, eller var funna. Fast det borde ju finnas fler  oupptäckta däggdjur där ute ...

Jag har läst ut min Nice Work idag. Äntligen! Det har tagit sin tid, dels för att den var så väldigt lång och dels för att den inte var så väldigt intressant. Nu återstår det bara att skriva en textanalys på den.

Köpte min sista julklapp idag. Jelly Bean-skål med Jelly Beans (lr nån fakesort, men ändå...)

Hoppas du hittar hit Erika =)

Kommentarer
Postat av: stina

hoppas inte julklappen var till nån som läser din blogg, för då vet ju den vad den ska få :) jag vill ge den där katträven till nån i julklapp. det vore oväntat :)

2005-12-07 @ 21:36:03
Postat av: hannie

Nädå, ingen fara. Min moster läser inte bloggar. Vi kanske ska ge oss iväg till Borneo o försöka att fånga den? =)

2005-12-07 @ 22:03:36
Postat av: hannie

katträven alltså.

2005-12-07 @ 22:04:13
Postat av: stina

tur du förtydligade för annars kunde man trott att det var din moster vi skulle fånga :) varför sover inte jag?

2005-12-07 @ 23:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback