Merry Christmas (inte marry, viktigt med uttalet)

Detta är den sista gången jag skriver i bloggen innan julen. Nu kommer min blogg ta jullov, precis som jag. Så du vet Stina (min mest trogna läsare). Nu är nästan allt gjort inför julen. Jag hade min sista tenta idag, som jag klarade. Det är helt underbart underbart! Nu slipper jag tänka på pluggeriet under lovet.

Imorgon kommer mina föräldrar för att hämta mig här i Linköping. Mycket snällt av dem. Väldigt bra, för annars vet jag inte hur jag skulle få hemhem alla mina julklappar. Julklappar är skoj att ge bort. Synd att man inte har mer pengar att spendera på dem.

Jag håller på att packa. Samtidigt passar jag på att rensa ut min garderob lite. Det är tokigt vad man samlar på sig. Vilken liten del av kläderna som egentligen används...

Idag köpte jag en present med en bjällra på snöret. Lite irriterande att cykla hem med den, för den lät precis heligaste tiden. Fast å andra sidan så gav det ändå en väldigt julig bjällerklangstämning

Such a beautiful surrender.
Bye bye everyone! See you after Christmas!

Kommentarer
Postat av: stina

ja, verkligen good yule till oss. jag tycker din blogg kan få upplivas nån gång under jullovet. man vill ju veta vad som händer i vetlandet för allt i världen :)

2005-12-19 @ 16:26:22
Postat av: hannie

Ja, kanske. Vi får se vad som händer =)

2005-12-19 @ 16:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback