Grå dag

Jag släpade mig upp vid kvart i sju idag. Jag åt min frukost, glömde bort julkalendern och sminkade mig. Tog mig ut till min blöta cykel och åkte iväg till Skäggetorpsskolan på en nattsvart morgon. Med ögon, som skulle behöva varsin tändsticka för att hålla sig uppe, kom jag in i skolan bara för att få reda på att min mentor var hemma med sjukt barn idag. Tänk, jag kunde egentligen ligga kvar i min gosiga, sköna säng med mitt varma fluffiga täcke och mina två underbara kuddar. Usch, så onödigt det kändes. 

The battle's almost won, and we're only several miles from the sun. 

Kommentarer
Postat av: stina

du är duktig som vfu:ar :) man kan se julkalendern på nätet. mycket praktiskt :) svt.se

2005-12-05 @ 15:51:30
Postat av: hannie

Bra tips, men jag tror inte det funkar med min hastighet på bredbandet =)

2005-12-05 @ 16:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback