Irriterad!

Den här veckan har jag varit irriterad på grund av en massa saker:

1. Jag ramlade och fick ont i båda knäna. Jag hade ont i tre dagar.
2. Mitt inlogg var det enda som krånglade för en sida där vi skriver våra skriftliga omdömen, och jag måste vara klar med alla fyrornas denna veckan. Irriterad på systemet
3. Någon snodde min tvättid igår. Jag försökte med att ringa på och skriva lappar. Efter några timmer fick jag tag på personen och var i upplösningstillstånd. (Skäms faktiskt lite för det)
4. Idag kunde jag inte hitta mina jobbnycklar. Jag hade tappat dem dagen innan på jobbet, men det visste jag inte i morse. Jag var arg så jag sladdade in på parkeringen.

Nu ska jag sluta vara irriterad och bara tänka positiva tankar. Gillar ju mer att vara glad än att vara arg.

Kommentarer
Postat av: stina

förstår verkligen din irritation. hoppas det dröjer länge, länge innan du behöver ha en sån vecka igen.

2010-03-11 @ 22:14:09
Postat av: hannie

ja! nu är det happy weekend!

2010-03-12 @ 15:31:10
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback