Yet another snöstorm

Näää, nu är jag urbota trött på det! Den andra snöstormen på en vecka! Helt sjukt. Nä, Malmö är ingen bra vinterstad inte. Allt blir så extremt. Tur att jag slutade tidigt idag så jag kunde ta mig hem. Fram till klockan sex idag har det visst skett 21 olyckor i Skåne. Kollektivtrafiken är avstängd på många sträckor, både tåg och buss, och man uppmanas att hålla sig hemma och inte ge sig ut på vägarna. Jaja, förra veckan var det 80 olyckor på ett dygn. Hoppas jag kan köra till jobbet i morgon.


Bild från Sydsvenskan.se


Kommentarer
Postat av: foxie

sv: ja, verkligen! :) särskilt den svarta outfiten på sista bilden! ;)

Postat av: stina

ja, det blir snökaos så fort det kommer snö. men det är verkligen jobbigt att bilpendla i snöväder. det behöver inte vara oväder. bara väder med snö för att det ska bli jobbigt. det skottas ju så sjukt dåligt.

2010-02-02 @ 21:22:07
Postat av: hannie

ja, så är det. bort med snön!

2010-02-02 @ 22:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback