Fredagar

Det nästbästa med fredagar är att jag har sovmorgon. Gud va skönt det är att ha en lugn morgon. Gå upp vid niotiden, eller halv tio någon gång om jag snoozar, vilket jag typ alltid gör. Äta en frukost i lugn och ro inför slutet av nyhetsmorgon när de dricker vin. Duscha länge och hinna raka benen, som jag ser som en helglyx. Kanske hinna med och göra något ärende på Mobilia innan jag åker till skolan och börjar med lunchen klockan 12. Väldigt trevligt. Skönt just att det är dagen efter jag stänger på fritids som jag får sovmorgon. Annars hade jag varit ännu mer fruktasvärt trött på fredagkvällen.

Det bästa är ju naturligtvis att det just är fredag och man får äta chips eller godis och har en hel helg framför sig.



Kommentarer
Postat av: stina

ja, dom är inte dumma fredagarna. jag har också sovmorgon till kl 12 idag. har blivit inringd varje dag den här veckan så det känns skönt. särskilt som att jag stänger fritids idag (halv sju!). hoppas du får en prima helg! när ska vi leka egentligen?

2009-09-18 @ 11:00:38
Postat av: smäm

låter inte alls som några dåliga fredagar. lyx med sovmorgon, som sagt.

Postat av: hannie

stina: ja, när ska vi leka? alladeles för längesen nu. pratade med malin på fb o hon tyckte det vore kul att samla alla breddare igen. det vore det verkligen. men när? hmmm.



smäm: sannerligen lyxigt! ändå är jag skittrött nu efter jobbet. konstigt det där med fredagseftermiddagar.

2009-09-18 @ 17:39:36
Postat av: stina

tja, närsom egentligen. i linkan kanske? jag vill ju som sagt åka dit en sväng. vi kanske ska försöka få till nån helg i höst? mitten av november typ.

2009-09-18 @ 18:00:16
Postat av: hannie

ja, funderade oxå på november nån gång i linkan. vi får kolla upp!

2009-09-19 @ 10:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback