Joey!

                                    


Hur fantastiskt glad blir jag inte när jag sätter på dagens Idol med rocktema och möter min absolut största idol genom tiderna? Jag lyssnade på Europe jämt och hade mina väggar i flickrummet tapetserade med posters på dem (främst då Joey). Varje gång man skulle "forska" i skolan forskade jag om Europe från min fanbok som jag köpte för mina egna pengar. Nu var det längesen jag och Joey hade någon större relation. Jag får se till att börja lyssna på mina fina gamla idoler igen. Love him! Fantastiskt!

(Bilden är från foroswebgratis.com)


Kommentarer
Postat av: stina

vilken härlig (haha, råkade skriva hårlig först.. tryckte fel, men det passar ju också) kväll du måste ha!

2009-10-23 @ 22:20:24
Postat av: hannie

ja, det var en hårlig kväll det!

2009-10-24 @ 12:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback