Vanvård!

Var precis i min lägenhet för att hämta post och för att kontrollera att de stängt dörren och täckt, som de lovade att göra sedan jag pratat med dem i måndags om att de inte hade gjort det trots att de hade lovat, så att hela lägenheten inte ska bada i byggdamm (puh, lång mening...). Jag blev förskräckt av hur de vanvårdar min lägenhet. Dörren till rummet var förvisso stängd, men plasten som pappa satte upp på insidan av dörren var nere och de hade inte täckt med lakan som de sa. Golvet var täckt av torkad lera och annat skit. Till saken hör att de inte har något att göra i de rummet nu sedan elen är bytt. Inget alls var täckt till köket som svämmar över att smutsigt byggdamm. Mitt kök och hall används visst som förråd, vilket medför att de ställer skitiga saker mot väggarna, vilket i sin tur medför att väggarna täcks av skit som inte går bort. Dessutom har färgen på väggarna flagnat på vissa ställen på grund av det. Jag tänker inte gå med på att de lämnar det så! Jag vill inte ha en lägenhet som ser ut som en fattigmansstuga.

 

Köket.



Hallen

Kommentarer
Postat av: stina

det där får dom ju fixa åt dig. kräv nya tapeter!

2009-05-23 @ 15:49:06
Postat av: Anonym

ja, jag ska ringa o skälla ut dem imorrn. usch.

2009-05-24 @ 11:26:45
Postat av: Pyret

Bra att du dokumenterar med bilder och sånt medan byggisarna är där. Sånt där kan annars bli rätt tjaffsigt, för ingen vill ta på sig skulden. You go girl!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback