Klagshamn

Jag är alltid så sjukt trött på måndagar. Just nu har jag ont i kroppen av trötthet och fattar inte hur jag ska klara av veckan. Varifrån kommer all denna trötthet?

Min utomhusantenn har börjat krångla. Bara helt plötsligt sådär. Förut funkade den bra, men nu fuknar antingen bara SVT eller alla andra kanaler än SVT. Man vill inte vara utan SVT, men om jag bara ville ha SVT kunde jag lika gärna ha "vanlig" TV. Illa. Däremot är min nya TV fin och smidig.

Nä, te är vad som behövs nu.

Tartuffe!

(Klagshamn är btw den enda stadsdelen i Malmö som ligger längre bort än Bunkeflostrand. Jag förstår att de klagar där)

Kommentarer
Postat av: Anonym

men måndagar är sugiga dagar. idag har alla mina kollegor klagat på att de vill gå heeeeeem. så därför är det skönt att det är tisdag imorn :)

2009-01-19 @ 20:33:00
Postat av: hannie

men idag är jag ommöjligt ännu tröttare. kunde inte sova, vilket är konstigt eftersom jag var så trött... hejja fredag!

2009-01-20 @ 08:23:55
Postat av: Pyret

Det är säkert bara för att det är så grått och trist ute. Vem blir inte trött av det liksom. Ät c-vitamin! Bra för både kropp och själ!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback