Vecka 8

Nu har jag lov! Helt otroligt. Det var först idag som jag egentligen kände det, då jag kunde sova längre än till sex på morgonen. Hur skönt som helst. Jag är dock helt slut. Jag hade inte fixat en dag till. As a matter of fact I did'nt (kom inte på svenska uttrycket. illa). Jag var nämligen hemma från jobbet i fredags. Jag vaknade med en otrolig halsvärk. Det börjar bli bättre nu och var faktiskt redan bättre till kvällen då jag fick träffa Staniel (det var på tiden och mycket trevligt).

Hepp, kanske ska ta tag i de där Nationella proven snart... Eller kanske i morgon. Lite måste jag ju få vara ledig.

Kommentarer
Postat av: stina

ja, proven kan vänta lite. bestäm en dag då du rättar. resten kan du vara ledig!



det var mycket trevligt att få träffa dig. vi ses ju snart igen!

2009-02-16 @ 22:38:15
Postat av: Pyret

Oj sportlov! Det kom som en överraskning! Längtar till det att jag får sportlov... om jag någonsin får det...

Postat av: hannie

stina: trevligt indeed. ja, nu ses vi ju jätteofta ju=)



pyret: snart snart får du sportlov. fantastiskt!

2009-02-17 @ 09:22:43
URL: http://hannie.blogg.se/
Postat av: Jonna

NU kom jag på det! As a matter of fact = faktum är att... Jihaaa! Nu kan jag äntligen sluta tänka på det. Det måste ju ändå vara det närmaste man kan komma?

2009-02-19 @ 23:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback