Snart ny vecka

Träffade mina elever för första gången i veckan. De verkar vara hur trevliga som helst. det kommer nog bli en rolig termin. Hoppas jag. Dock kommer jag inte vara jättepigg hela tiden tror jag. Jag var så otroligt trött när jag kom hem i fredags. Orkade inte ens titta på en film. Gick och la mig vid tio. Gud va skönt. Men oj, ska det vara så nu? Jag har så speciellt, splittrat jobb då jag jobbar alla eftermiddagar på fritids. det innebär att jag alltid slutar sent och det innebär också att jag måste lära mig fokusera på två helt olika jobb varje dag. Hoppas jag lyckas. Håll tummarna! Ser fram emot nästa vecka i alla fall, då vi ska börja ha vanliga lektioner.


Kommentarer
Postat av: stina

det kommer gå hur bra som helst när du väl har kommit in i det. så länge kan du gå och lägga dig kl 22 eller tidigare :)



imorrn ska jag vara lärare i en fyra. ska bli spännande!

2009-08-30 @ 21:59:38
Postat av: smäm

lycka till!

Postat av: Pyret

Jag håller tummar och tår för att det ska gå bra!

2009-09-05 @ 14:01:28
URL: http://ettpyre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback