Veronica Mars

Jag har helt snöat in på Veronica Mars. Denna underbara serie om en tjej som vid sidan av skolan hjälper sin pappa att privatdetektiva. Fantastisk. Varför finns det bara tre säsonger? Idag har jag suttit hela förmiddagen och tittat på You-tube-klipp på bortklippna scener, bloopers, bakom scenen osv. Läste att det kanske skulle bli en film, vilket jag verkligen hoppas på, då det är massa frågor kvar att få svar på. Se serien vettja, men se den från början till slut. Det blir så mycket bättre då. Den här bilden är från tredje och sista säsongen.


Kommentarer
Postat av: smäm

den har jag helt missat.

Postat av: hannie

men guuuud! måste fixa! går både på olagligt och lagligt sätt ju.

2009-04-24 @ 18:07:38
URL: http://hannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback