Wire in the Blood

Så, nu har mitt finger börjat läka. Nu när min andra privata sjuksköterska, Ingrid hjälpte mig att lägga om såret i lördads hade det börjat levra sig. Skönt det. I dag la jag om det själv (!) med hjälp av elastisk, självhäftande sak som jag fått av skolsyster. Praktiskt att jobba på en skola när sånt händer.

Snart ska jag se Poirot på TV4. Jag älskar brittiska deckarserier! Vet inte vad det är som får mig att fängslas. Kanske att det är så brittiskt och att jag är en sucker för det. Å andra sidan gillar jag mindre jättebrittiska deckarserier som t ex Mord i sinnet, som gick i går. Hm... Måste ta och klura på det där... I alla fall, ingen är som Agatha Christie minsann. Hejja Poirot och Miss Marple och de andra!


Kommentarer
Postat av: stina

vi har bara skolsköterska ett par dagar i veckan. så man får planera lite när man ska skada sig.



britter är trevliga.

2008-09-15 @ 20:47:11
Postat av: hannie

kan jag få en britt?

2008-09-16 @ 22:15:28
Postat av: stina

javisst. jag har en i mitt arbetslag. en som heter britt alltså, men det kanske inte var det du tänkte på?

2008-09-17 @ 17:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback