Utvecklingssamtal

Jag är nog den sämsta bloggaren ever! Uppdaterar ju aldrig ju! Fy, va iriiterande! Just nu har jag ändå ganska bra ursäkter. Jag har ganska mycket på jobbet nu. Förra veckan och denna vecka som kommer är det utvecklingssamtal. Allt är så nytt för mig, så jag är på helspänn hela tiden och när jag sedan kommer hem är jag så sjukt trött. Min undervisning och planering är kanske inte den bästa de här veckorna. jag har grymt mycket papper överallt och massor att rätta. Usch. Jag får ta itu med lite av det snart nu idag. Annars får jag väl ta lite sånt på LOVET nästa vecka. Fy va skönt med lov! Då ska jag åka till Vetlandet. Mycket trefvligt indeed. Förutom att vi har utvecklingssamtal har vi haft studiedag och en extra konferens. Så osmidigt att lägga det de här veckorna. Alla dagar blir ju sena ju. På studiedagen träffade jag Paulo Roberto. Han hade rosa skjorta och var ganska kort.

Kommentarer
Postat av: stina

jag ska ha alla mina utvecklingssamtal efter lovet. egentligen rätt korkat upplägg, men så gör hela vårt arbetslag så. puh! vi ska ha föräldramöte och konferens i veckan också. det är sannerligen rätt stressigt att vara lärare. även jag har 58 kärlekshandböcker att rätta. och 58 engelskprov som vi ska göra i veckan. kuuul ska det bli :)

2008-10-19 @ 18:48:46
Postat av: hannie

så bra med en handbok i kärlek. kan jag behöva... jepp, mycket rättning blir det. varför ger jag mina elever skrivuppgifter för?

2008-10-20 @ 09:03:51
Postat av: Robodan

Jag bloggar sämre:-) Har du kört Afrika?

2008-10-21 @ 19:20:37
Postat av: Pyret

du får låta eleverna rätta varandras uppgifter istället. tänk vad spännande resultatet skulle kunna bli! =)

Postat av: hannie

robodan: jag håller på med afrika. urkul. tror att eleverna gillar det oxå. än så länge har vi gått igenom allmän fakta om afrika, läst afrikanska sagor, lyssnat på musik osv. kul!



pyret: javisst är det en bra idé. funkar nog inte i mina klasser dock. iaf inte i de som jag ska rätta uppgifter från.

2008-10-22 @ 15:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback