This Past Week

Denna vecka har jag (bla):
- Fyllt 25
- Inte tränat
- Haft möte med föräldrar
- Pratat om stars and stripes
- Gjort morotssoppa
- Varit på välgörenhetskväll
- Cyklat till Rosengård
- Ätit godis
- Skrivit omdömen
- Rättat novellanalysprov
- Rättat glosor
- Varit trött
- Vikarierat i musik
- Ringt till släktingar
- Sett på Idol 2008
- Städat
- Varit tvungen att upptäcka södra Malmö
- Upptäckt att ytterdörren var inslagen
- Ringt MKB:s jourtelefon
- Köpt bruna stövlar
- Sett på fyra avsnitt av Ghost Whisperer
- Ätit kanelbullar


Kommentarer
Postat av: Pyret

Oj! Du har hunnit med mycket. Men inslagen ytterdörr? Det får du berätta mer om!

Postat av: hannie

alltså, inte min privata dörr, men ytterytterdörren. den består till största delen av glas, vilket var helt sönder och man kunde ta sig in genom ett stort hål. glas låg överallt. jag märkte detta vid typ halv sex och ingen hade ringt till jouren innan mig. konstigt... konstigt folk i mitt hus.

2008-10-07 @ 08:30:18
Postat av: stina

fast det är ju så folk i hyreshus beter sig. jag är också alltid den som ringer. hoppas du slipper göra det igen. annars låter det som en rätt så trevlig vecka!

2008-10-07 @ 21:46:41
Postat av: hannie

så är det nog. ja, trevlig, men uuuh, så trött jag var.

2008-10-07 @ 22:07:12
Postat av: stina

det där med stars and stripes låter intressant för övrigt. jag ska börja med usa nästa vecka. har du några roliga tips?

2008-10-08 @ 17:19:33
Postat av: hannie

alltså, jag gick bara igenom det ganska snabbt när vi hade ett kapitel om dollar. skrev ut en flagga i färg och berättade varför den ser ut som den gör (vi pratade lite om george washington iom endollarsedeln). fick väldigt mycket hjälp och entusiasm från min amerikanska elev=) men jag tror iaf att eleverna tycker om att jobba med usa. de vet faktiskt ganska lite...

2008-10-08 @ 17:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback