Flee Fly Flo

Nu är snart mitt lov slut. Det har varit skönt att få betald ledighet. Min första, men absolut inte min sista. Bara sju veckor till jullov. På lovet var jag mest i Vetlanda och vilade. Oj, vad jag behövde vila. Helt totalt slut var jag. Jag antar att det är så när man är ny lärare. På något sätt är man på helspänn hela tiden och försöker ta in så mycket som möjligt. Om man dessutom har jobbiga klasser blir det än värre. Nu har jag ny energi. Ojojoj, vilka lektioner jag kommer att ha.

Igår var jag fluga.

Fluga.

Kommentarer
Postat av: stina

gött att du har ny energi. det har inte jag helt. men jag får försöka stå ut några veckor till :) det löser sig nog.



fin fluga.

2008-11-02 @ 20:05:35
Postat av: Jonna

Åh, en fluga med fluga! Det såg jag inte först... Fina du, jag saknar dig!

2008-11-03 @ 08:16:45
Postat av: hannie

jonna: saknar dig med ju! tiden går så himla snabbt. nu känns det plötsligt som om det var skitlängesen jag mulade...

2008-11-03 @ 09:06:46
Postat av: Pyret

I just love your outfit! Seriöst att klä ut sig... det har inte jag gjort på länge. Det ska jag göra idag! Tänker mig antingen skoluniform eller Sailor Moon. Undrar bara hur folk kommer reagera nu när Allahelgonahelgen är över...

Postat av: hannie

tack så mycket pyret! flugor is the shit! sailor moon tycker jag. det borde bli vanligare att klä ut sig till vardags tycker jag. du kan ju vara med att påverka lite i den riktningen ju.

2008-11-03 @ 18:20:58
Postat av: Erika

Snyggingfluga!

2008-11-04 @ 02:48:04
Postat av: hannie

well, thanks!

2008-11-04 @ 08:21:17
Postat av: CARRO - ThinkPink ♥

Fin utklädnad! :)

2008-11-10 @ 14:36:09
URL: http://thinkpink20.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback