Can't sleep in the city of neon and chrome

Ikväll ska jag se på Eurovision hos makarna Löfgren. Innan ska vi äta tacos, sen en massvis av chips. Det ska sannerligen bli trevligt. Ryktet säger att många tror att Ukraina kommer att vinna. Det vore en kattstrof! Ska det bara vara ploj som tar över festivalen för all framtid? Var är världen på väg? Hur blev jag så nördig?

På måndag får jag tillbaka min Rent igen! Hurra!
Let's go oo-uu-t tonight
Have to go oo-uu-t tonight
You're sweet
Wanna hit the street?
Wanna wail at the moon like a cat in
Heat?
Just take me out tonight

Näpp nu måste jag gå och köpa godis tills festen. Huppidupp!

Kommentarer
Postat av: stina

jag tycker det var en värdig vinnare. schlebosla (schleboschal) kalada (kalada) schlebo schladi radi lalla... typ :)

2007-05-13 @ 13:18:12
Postat av: hannie

jo, absolut. så väldigt mycket bättre än ukraina! go marija!

2007-05-13 @ 17:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback