Bicycles

Nu skulle det enligt mammas tv-tidning vara trevlig fotboll på TV4+, men icke. Istället är det "Leila bakar". Jag tycker att Leila är ganska trevlig att kolla på. Gör ofta smarriga och lätta saker. I alla fall det jag har provat att göra. I går bakade jag. Jag gjorde en variant på ostkaka. Häftigt var det, för det gick bra. Väldigt smidigt att göra. Särskilt om man jämför med riktig ostkaka som tar eeeevigheter att göra. Inte för jag någonsin gett mig på att göra riktigt ostkaka. Bara Frödinge i ugn.
 
I dag är det Katie-dag.  
There are six billion people in the world
More or less
And it makes me feel quite small 
But you're the one I love the most of all

Snart ska jag gå och se Pirates of the Caribbean 3 (kan uttalas på två olika sätt). Det ska bli ett sant nöje att se den avslutande scenen. Jag gillar de filmerna. Första är ju helt klart bättre än andra. Får se hur den här filmer håller i jämförelse.

Näpp häpp!

Kommentarer
Postat av: stina

till å med jag gillade den ju:)

2007-05-27 @ 19:54:58
Postat av: hannie

du syftar på ostkakan va? ja, kuuul att du tyckte om ju.

2007-05-27 @ 22:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback