Listan

Jag tänkte att jag skulle sno en idé av Stina, som i sin tur snodde den, och göra en lista. Jag har aldrig förr gjort någon lista på min blogg, så det kanske är dags nu. Min lista blev dock lite läskig på vissa frågor... Jag funderade först om jag skulle lägga ut den alls, eller kanske göra om den och sedan lägga ut, men det vore ju att fuska ju. Dessutom ska man inte ta sånna här listor på så stort allvar.  Så här är min lista:

1. Put your music player on shuffle.
2. Press forward for each question.
3. Use the song title as the answer to the question even if it doesn't make sense.
NO CHEATING!

Will it be alright? Maybe Not – Christian Walz
How are you feeling today? Standing Still – Jewel
How do your friends see you? Smuk som et stjerneskud – Olsen Brothers (klockren!)
Will you get married? Fjäril – Lampshade
What is your best friend's theme song? Sweetest Goodbye – Maroon 5
What is the story of your life? Die – Christian Walz  (läskig)
What was high school like? Cleveland – Jewel
How can you get ahead in life? Harder To Breathe – Maroon 5 (läskig igen)
What is the best thing about your friends? Love Me, Just Leave Me Alone – Jewel (hm..) 
What is tonight going to be like? Learn To Fly – Foo Fighters
What is in store for the remainder of this weekend? Favourite Adventure – K’s Choice
What song describes you? When I Fall – Rachael Lampa (läskigt igen kanske)
To describe your grandparents? Undiscovered – James Morrison (nä, jag vet visst vilka de är)
How is your life going? My Winding Wheel – Ryan Adams
What song will they play at your funeral? Treehouse – I’m from Barcelona
How does the world see you? I Should Tell You – Rent Soundtrack
Will you have a happy life? It’ll All Work Out – Tom Petty/Heartbreakers (äntligen ett lyckligt svar) 
What do your friends really think of you? Sugar Blue – Jeff Finlin (va? är jag verkligen så deppig?)
Do people secretly lust after you? Hit n’ Run – Christian Walz (...och ingen vill ha mig, bara slå mig)
How can I make myself happy? Too Many Happy Faces – K’s Choice (nähä, jag vill visst inte bli lycklig)
What should you do with your life? Enter from the East – Jewel
Will you ever have children? Anytime You Like – Robyn

Kommentarer
Postat av: Erika

Scary.. Det verkar dock som om barn kommer göra dig lycklig =) Forget regret! I´ll cover you over the moon, You´ll see, love heals! seasons of love!

2006-10-26 @ 21:44:46
Postat av: hannie

tack för de tröstande lånade orden erika!

2006-10-26 @ 21:47:08
Postat av: Robodan

Det blev verkligen hemskt. Men sista var ju kul iaf:-)

2006-10-26 @ 22:35:20
Postat av: stina

men jag tycker du är smuk som et stjerneskud!

som sagt... man ska inte ta så hårt på det där shufflandet.. datorer vet inte vad dom håller på med :)

2006-10-26 @ 22:39:43
Postat av: Mats-Olas Fanclub

Kan bara hålla med robodan om att det blev väl dystert. Men några kul svar fanns det ju:)

2006-10-26 @ 22:47:09
Postat av: hannie

japp, nästan alla svar är dystra. det kan ju inte stämma, för jag känner mig inte alls dyster. lustigt är det att det blev många låtar av samma artist, vilket inte riktigt speglar min spellista. hm...

2006-10-27 @ 08:32:47
Postat av: Matte

Haha, detdär var ju helkul, vet inte riktigt om frågorna från låttexterna är märkligast eller deras passande svar :p

2006-10-30 @ 12:38:33
Postat av: Mats-Olas Fanclub

Tur för elfsborg att aik inte är så vassa på bortaplan, nu tror jag att ni tar guld!

2006-10-30 @ 21:28:08
Postat av: Robodan

Japp, grattis till AIK:s missade poäng!

2006-10-31 @ 09:19:24
Postat av: hannie

tack gais! matchen gick på tv ju, men jag vågade inte titta, men jag kunde inte håla mig undan heller, så jag zappade lite till matchen. usch usch, jag kunde verkligen inte va lugn förrän slutsignalen gick. nu behöver bara elfsborg sköta sitt jobb och vinna hemma mot djurgården inför en rekordstor publik. det mååååste dom göra!

2006-10-31 @ 09:31:44
Postat av: Robodan

Kul dubbelsyftning med ordet gais! (som ju också låter som guys)

2006-10-31 @ 17:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback