Födelsedag

I lördags fyllde jag år, 23 år. Jag börjar allt bli lite gammal nu. Gammal och klok. Min mamma och min syster Emma var här hos mig i helgen för att fira mig och för att bara umgås och ha skoj. Det var verkligen en lyckad helg. 

I fredags spelade 
Emollient i Missionskyrkan här i Linköping. Samtidigt släppte vi vår första demo. Kul! Vi sålde några stycken i alla fall. Om det är någon som inte har skivan som vill ha den, kan ni bara säga till! Annars kan man ladda ner låtarna på vår hemsida också, men det är roligare att ha omslaget ju! I alla fall, i fredags var det första gången min syster hörde oss spela. Hon tyckte vi var bra (vad kunde hon annars tycka?).

I lördags på min födelsedag blev jag grattad på sängen med sång av en och en halv person. Min syster är väldigt, väldigt, väldigt morgontrött, så hon fick inte ur sig många ord vill jag lova. Andra morgonen sa hon inte ett ljud förrän ungefär en kvart in i frukosten. Det är verkligen komiskt.

På dagen på lördagen gick vi på stan från när affärerna öppnade vid 10 tills de stängde vid 16. Jag köpte bla en kappa på H&M för mina födelsedagspengar. Just den kappan tipsar Ebba om idag på Veckorevyn. Tjena, vad jag måste va inne!

På kvällen hade jag kalas för mina släktingar. Jag bjöd på god mat och god tårta.

Tjupp och hej!

Kommentarer
Postat av: stina

du är sjukt inne asså!

2006-10-03 @ 17:53:22
Postat av: hannie

yeay!

2006-10-03 @ 22:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback